RSS

PUTERI ALYA (AWET MUDA)


company xhdzy
Awet Muda merupakan produk terbaru keluaran Puteri Alya yang kaya dari alam semulajadi seperti madu, kolagen, sireh, pueraria lobata, saffron, pegaga, kacip fatimah, manjakani, halia dan ubi bit merah. awet Muda telah diformulakan sesuai untuk membina kesihatan tubuh dan mencantikkan kulit, membina rahim dan membantu dalam hubungan keintiman suami isteri.

Dikilangkan di kilang yang bertaraf IMP(Amalan Pengilangan Islam) di mana bukan sahaja mementingkan kualiti malah dapat membina spiritual pengguna.

Adakah anda mengalami masalah kulit kasar dan berkedut, wajah yang kusam dan mula dibayangi jeragat, kulit dan payudara yang telah melendut, masalah senggugut, cepat berasa letih malah ada yang suami sudah mulai complain kerana tidak sehebat dan serapat dulu lagi atau mengalami masalah kentut vagina atau masalah bau serta macam-macam masalah lain. Cuba atasinya dengan AWET MUDA. Insyaallah berkat disiplin anda mengambilnya masalah tadi dapat diatasi.

Awet Muda merupakan produk yang digelar ALL IN ONE atau ONE PACKAGE. Diformulasikan di dalam bentuk cecair dan rasanya seperti madu. Dengan memilih AWET MUDA pengguna tidak perlu mengeluarkan bajet yang tinggi kerana bahan-bahan yang terdapat dalam AWET MUDA merupakan bahan yang diperlukan oleh tubuh badan seorang wanita.

Pengguna disarankan mengambilnya secara konsisten bagi mendapat hasil yang memberangsangkan. AWET MUDA sangat mudah untuk mengambilnya dan di bungkus dalam bentuk sachet agar mudah untuk dibawa ke mana-mana malah boleh diletakkan di dalam beg tangan anda sekiranya anda tidak sempat untuk mengambilnya di rumah.

Cara Pengambilannya:

1 hari 1 sachet diambil semasa perut kosong sebelum sarapan. Terus dituang ke dalam mulut tanpa perlu dibancuh. Disarankan mengambilnya 2 kotak untuk 1 bulan dan boleh berhenti ketika period.

Isi kandungan:

1 kotak mengandungi 12 sachet. 1 sachet 20 ml. 1 kotak bersamaan 240 ml.

OFFER PRICE!!

1 BOX RM30
2 BOX RM56

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment